Stort och smått om fotboll på Närkes spets och hela vägen ut i vida världen. Här blir det innanför skjortan på såväl nyförvärv som trotjänare i föreningen, men också rapporter från både matcher och träningar liksom resten av fotbollsvärlden. Helt enkelt en blogg för dig som gillar boll i allmänhet och Nerikes Kil i synnerhet!


besöksräknaren

01 mars 2009

Dags att avlägga träningsrapport

Jaha, då är snart ännu en helg till ända. Min förhoppning är dock att alla KSK:are har nyttjat sin lediga tid till träning. Det går bra att avlägga en liten träningsrapport på "kommentarer". Om du ännu inte rört på dig i helgen finns fortfarande chansen. På med pjucksen nu och ge dig ut!

4 kommentarer:

Anonym sa...

gårdagens träningspass avverkade jag på harrys dansgolv! frutansvärd "tränings"värk idag.. kan knappt gå upp ur sängen! men ett mycket givade träningspass iaf!

Anonym sa...

Då får jag väll ta å bikta mej istället. Har faktiskt inte rört en fena på hela helgen. Kände i fredags att jag var på gränsen till övertränad så gör ett försök att vila mig i form till på måndag.

jOhan sa...

Jag har ju mesat hela veckan pga tufft Vasalopp förra söndagen. Men idag blev det 6 km löpning och sedan en dryg timmas badminton! Är jag ensam om att har rört på påkarna alltså?

Anonym sa...

Lördag: Två timmars powerwalk med barnvagn.
Söndag: Löpning i 35 min.
Givetvis har jag ätit mycket gott och onyttigt så summan av det hela blev nog plus minus noll.