Stort och smått om fotboll på Närkes spets och hela vägen ut i vida världen. Här blir det innanför skjortan på såväl nyförvärv som trotjänare i föreningen, men också rapporter från både matcher och träningar liksom resten av fotbollsvärlden. Helt enkelt en blogg för dig som gillar boll i allmänhet och Nerikes Kil i synnerhet!


besöksräknaren

03 mars 2009

Lika som bär: 3

Okej, det är lika bra vi säger det direkt. Här har vi uteslutande gått på utseendet. Men det räcker för att kvala in i Lika som bär-gänget.

Dan Flack?
Lothar Matthäus?

3 kommentarer:

Anonym sa...

Snyggt! Kan det bli mer likt? Hoppas att deras spelstil är lika identiskt...

Gustav sa...

När man känt Super Danne så många år som jag gjort så är det lätt att se fler likheter. Det är väl kanske bara en adrenalinpumpad, halvt galen tysk som kan komma i närheten av Flackens övertändningar. Men att Lothar ska ha varit en glaslirare det vet jag inte...

Anonym sa...

Just nu är jag oerhört övertänd på min hälsena...
Fan vad jag vill va med o träna!

Det var faktiskt lite likt, tyvärr stannar likheterna vid utseendet...