Stort och smått om fotboll på Närkes spets och hela vägen ut i vida världen. Här blir det innanför skjortan på såväl nyförvärv som trotjänare i föreningen, men också rapporter från både matcher och träningar liksom resten av fotbollsvärlden. Helt enkelt en blogg för dig som gillar boll i allmänhet och Nerikes Kil i synnerhet!


besöksräknaren

19 mars 2009

Nora bangar men Hallsberg vill vässa formen

Följetongen fortsätter och efter avhopp eller nej från Fjugesta, Lillån, Lindesberg och Nora/Pershyttan är det just för stunden IFK Hallsberg som ska stå för motståndet i helgens träningsmatch. Om det står fast imorgon är självklart inte säkert. Om det ens står sig under kvällen. Men i skrivande stund är det i alla fall så att det är avspark i Hallsberg kl 13.30 på söndag. Någon som vill satsa en femma på att det blir så?

4 kommentarer:

Anonym sa...

Topp. Jag sätter en femma på att matchen blir av. Någon som vågar?

Anonym sa...

Jag höjer med en tia...

Anonym sa...

vågar man inte sätta mer osm lärare? ja slänger in en hundring..!

Anonym sa...

Jag drar mig ur. För dyrt för en lärare/tränare...Jag håller mig i fortsättningen enbart till plockepinn.