Stort och smått om fotboll på Närkes spets och hela vägen ut i vida världen. Här blir det innanför skjortan på såväl nyförvärv som trotjänare i föreningen, men också rapporter från både matcher och träningar liksom resten av fotbollsvärlden. Helt enkelt en blogg för dig som gillar boll i allmänhet och Nerikes Kil i synnerhet!


besöksräknaren

28 april 2010

Nummer 10 på tur

Återigen dags för Lika som bär. Nummer 10 är för dagen mitt i ett glöd hett drama. Trots att han är United fan i hjärtat.


Krille Gustavsson


Esteban Cambiasso

3 kommentarer:

Samuel sa...

haha orka att matte skickar in hela tiden men kim olsen var klockren! :D

Samuel sa...

haha orka att matte skickar in hela tiden men kim olsen var klockren! :D

Matte sa...

samuel jag lovar det var inte jag, jag skulle skicka in den men nån jävel slog mig:O