Stort och smått om fotboll på Närkes spets och hela vägen ut i vida världen. Här blir det innanför skjortan på såväl nyförvärv som trotjänare i föreningen, men också rapporter från både matcher och träningar liksom resten av fotbollsvärlden. Helt enkelt en blogg för dig som gillar boll i allmänhet och Nerikes Kil i synnerhet!


besöksräknaren

06 april 2010

Lika som bär 4

Då var det dags för ännu ett Look-a-like-äventyr! Och eftersom bloggens flitigaste bloggare är jävig i frågan så får det bli blogger no 2 som tar till tangentbordet! Smaka på den här!

Daniel Wickström, modell mörkare?

Lasse Lindh, Melodifestivalslooser?

11 kommentarer:

Daniel sa...

Otroligt olikt, om jag får säga mitt! :)

Gunningberg sa...

sjukt likt, ser likheter överallt.....=)

Daniel sa...

Nu förstår jag varför du pratar om att köpa glasögon Patrik...

gunningberg sa...

Kolla in ögonen.........man går ju nästan upp i brygga så likt är det!

Daniel sa...

Jag kan ju se med mina ögon då iaf...

Gunningberg sa...

Med mina fiskögon ser jag garanterat bättre än vad du gör med dina Lasse Lindh ögon!

Daniel sa...

Om vi nu är lika så måste det ju vara han som härmat mig, jag menar. Hur gammal är grabben egentligen??

Gunningberg sa...

Ja med tanke på att herr Wickström snart fyller trettio så....

Daniel sa...

Tänk, att man är så mogen och världsvan trots en sån ringa ålder...

jOhan sa...

Är det du som spelat in den här låten Daniel?
http://open.spotify.com/track/6WopavEkt9xlqcNm9S6cSI

Daniel sa...

Ja man skulle ju kunna tro att det är jag, men det är faktiskt månadens tunneligaledare Manne som gjort den. Låten ska tydligen ha kommits på efter alla gånger hans knäskålar stött ihop med varandra... Därför: Satan vad ont det gör.